úterý 9. června 2015

Introduction

introduction Myslím, že jsem to minule s tím představováním trochu odbyla, takže to teď napravím. Jmenuji se Michaela Sošková, je mi 24 let a jsem z Plzně. Pracuji v rádiu jako moderátorka  a zároveň studuji vysokou školu ekonomického směru v Praze. Studium ekonomie mělo v určité době do mého snu hodně daleko, ale postupem času jsem zjistila, že je to užitečný obor a dokonce mě začal i bavit.

I think I did not introduce myself adequately last time so let me fix it. My name is Michaela Soskova, I´m 24 years old and I´m from Pilsen. I take part in radio broadcast as a moderator. I´m studying the master program of economics in Prague. Economic studies had never been my dream but then I found out that it is very useful for life.







Miluji cestování, takže když jsou peníze a čas (chuť je vždycky), tak cestuji a je jedno kam. Myslím, že čím více člověk cestuje, tím objektivnější názor si může udělat. Na celý svět, na zemi, ve které žije, a na úroveň svého života.

I really like traveling so when I have the opportunity to travel, like time and money (enthusiasm is everytime) I travel. In my point of view, the more you travel, the more objective opinion you can make - about the world, about your country and about the level of your life.




Mám ráda pozitivní myšlení, věřím že, jak se z lesa volá, tak se z lesa ozývá/co dáš, to dostaneš/co jsi dostal, to jsi dal. Takže když člověk vysílá pozitivní energii, vrátí se mu zpátky. Věřím, že špatné věci nejsou zas tak špatné, ale zjistíme to třeba až s odstupem času.  I obrázek z puzzle má svá temná místa, ale když ho složíme, tak zjistíme, že je vlastně krásný.

I like positive thinking and I believe in what goes around comes around/what you get is what you give/ what you get is what you receive. So If you give positivity you will get it back. I believe that the bad things are not always that bad as you think they are. Sometimes they can save your whatever (ass :-D) and you don´t know about it or you find it out hours/days/years later. Even a puzzle picture has its shadow pieces but in the end you find out that it is a beautiful picture.





A samozřejmě mám také ráda oblékání a o něm bude i tenhle blog. Jeho cílem není následovat trendy za každou cenu, to se mi zdá neosobní a prvoplánové. Zároveň by ale bylo pokrytecké říct, že mě trendy vůbec neovlivňují, nicméně vždy, když se rozhoduji, jestli koupit/nekoupit, tak se jednoznačně řídím podle toho, jestli se mi to líbí a jestli se mi to bude líbit i za rok, a ne podle toho, jestli to frčí nebo ne. Nicméně, myslím si, že to všechno občas opepřím i něčím jiným J


And I also like clothing and that is what is going to be about. The aim of this blog is not to follow the trends by a hook or a crook becacuse it seems to be a little bit impersonal. When I buy something I decide according to whether I like it or not no matter the trends. But it would be hypocritial to say that I am not influenced by the trends at all J However, I think this blog will not be only about clothing. From time to time I will seasone it by something like a pepper J

Žádné komentáře:

Okomentovat