pondělí 29. června 2015

Take Your Clothes Off


Odhoďte svršky, léto začíná. Začala jsem kabátem, který jsem minulý týden musela kvůli zimě zase oprášit (tady). A ano, jsem zimomřivá. Doufám, že ho budu potřebovat až zase na podzim, ne dřív!

No a s létem jsou tu i prázdniny. Doufám, že máte vy nebo vaše děti všechny zkoušky hotový a můžete si naplno užívat léta. Já mám například takový naivní plán, že kromě užívání se budu učit na další rok, abych pak měla víc času na diplomku. Haha, div se mi „nepráší od huby“ :-D Ale teď vážně, ráda bych se zbavila všech těch školních povinností a konečně ukončila studium. Ale jak se znam, tak mi to nakonec bude chybět.

Mimochodem, odteď mě můžete sledovat i na Facebooku: www.facebook.com/VonSculpture


Take the clothes off, summer is coming. I started with taking off my coat, which I had to remove dust from because of the cold weather (here). And yes, i´m sensitive to cold. I hope I´m gonna need it in autumn, not sooner!


And not only  summer is coming but also holidays! I hope you or your kids have done all the exams so you can fully enjoy the summer. My naive plan (including enjoyment) is to learn all the next year subjects to have more time for writing my dimploma thesis. Haha :-D But seriously. I would like to get rid of all the school duties and finally end my studies. But as I know myself… I think I will miss it J

Btw. you can also follow me on Facebook:  www.facebook.com/VonSculpture









Vagabond shoes, H&M trousers, Reserved shirt, Zara bag

Žádné komentáře:

Okomentovat