pondělí 6. července 2015

Mátová limonáda

Před pár týdny, když jsem zakládala tento blog, jsem psala (tady), že to nebude jenom o oblečení a že to občas opepřím i něčím jiným. Teď nastala ta chvíle a tím pepřem se tentokrát stává domácí mátová/mojitová limonáda. Je taaak dobrá, že si jí dělám snad každý den (obzvlášť teď, když jsou ty vedra) a dokonce bych řekla, že je lepší než mojito samotný.

Abyste jí mohli vyzkoušet na vlastních chuťových buňkách, budete potřebovat:


1. Citron nebo limetku
2. Čerstvou mátu
3. Cukr. Já jsem použila ovocný, protože je na rozdíl od klasickýho cukru mnohem       
    zdravější. Můžete ale použít i med nebo třtinový cukr.
4. Sítko

 

Omytou mátu dáme společně s troškou vody do mixéru a rozmixujeme. Díky tomu z máty dostaneme snad všechnu její šťávu a vůni a přesně to chceme! Pak vše nalijeme do džbánku s vodou. Přidáme cukr, citron, zamícháme. Pokud nechcete, aby se vám kousky máty zasekávaly mezi zubama, tak si limču ještě přeceďte. Toť vše! Nic víc! Jednoduchý jako facka. Ono ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása dobrá limonáda.


Dobrou chuť ;-)
Mimochodem, nově mě můžete sledovat i na https://www.facebook.com/VonSculpture?fref=ts


2 komentáře: