úterý 18. srpna 2015

Compromises


,,Kompromisy, kompromisy a zase kompromisy." Tohle nám odpověděla babička, když jsme se jí na oslavě zlatý svatby ptali, co je klíčem k tak dlouhýmu manželství.

Někde jsem četla, že kompromisy jsou zabijákem vztahů. Můj názor je ten, že pokud dělají kompromisy oba a ne jen jeden z nich, ale zároveň tím nepotlačují vlastní osobnost a drží se zlatý střední cesty, tak je to ok. Koneckonců oni jsou toho důkazem. Sice občas jeden dělá něco, co se druhýmu nelíbí, ale když jeden z nich odjede pryč, tak si navzájem chybí …. i s těma chybama J

Když jsem u těch kompromisů, tyhle šaty byly taky kompromis. Byla jsem do nich částečně donucena, ale nakonec jsem si k nim našla cestu a začaly se mi moc líbit J

Takže shrnutí, dělat občas kompromisy se vyplatí!

Mimochodem, mam instagram ;-) (klik sem)

/

,,Compromises, compromises, compromises“. That´s what my grandmother told me when I asked her, what is the key to 50 years long marirage.

Few days ago I read, that compromises are killers of relationships. In my opinion, when it is fifty fifty and when the partners don´t kill their personalities by doing them, then it is OK. After all, my grandparents are the proof that it works. Sometimes one of them does something that the another one dislike but when someone of them goes away, they miss each other …with all their imperfections J

And when we talk about the compromises, that dress wass also a compormise. I was quite forced to buy them, but after all I founded a way to them and started to like them.


So making compromises can be very good!

By the way, I have instagram :-) (click here)





Baťa sandals, O´Neill dress

Žádné komentáře:

Okomentovat