pondělí 10. srpna 2015

We Know What We Want


Určitě znáte takovou tu vtipnou poznámku, že když chlap chce, co já vím, červenej svetr, tak vlítne do prvního obchodu, vidí, vyzkouší, koupí a jde pryč. Kdežto ženská se musí zastavit v dalších tisíci obchodech a nakonec si koupí všechno ostatní jenom ne to, pro co tam původně šla. Musím konstatovat, že jsem asi hermafrodit. Často vim, co bych si na sebe chtěla koupit (chlap), ale nemůžu to nikde sehnat, a proto lítam po celým obchoďáku (ženská) a snažim se to najít. Třeba tyhle denimový kraťasy. Trvalo mi rok a půl (!!!), než jsem je našla. Mezitím jsem se to sice snažila dát dohromady ještě s jedněma, ale při druhým nošení jsem zjistila, že mi jsou těsný a že mi z nich leze prdel, což mi přišlo lehce vulgární, takže pokus číslo 1 nevyšel.

Ale jakmile jsem uviděla tyhle…byla to láska na první pohled. Sehnala v peek & cloppenburg, což je obchod, do kterýho by mě nikdy předtím nenapadlo jít, ale dneska je to sázka na jistotu ;-)

Takže to, že ženská lítá po nákupech jak splašenej holub, nemusí být proto, že neví, co chce, ale proto, že to nemůže najít ;-)

You probably know what they say.When a man wants for example red sweater he goes to a first  shop, sees the sweater, tries it, buys it and goes away, bye bye. But woman has to stop in thousands of other shops and in the end she buys everything else but not what she origially wanted. So …. I have to say  I´m a hermaphrodite. I usually know what I want to buy (man) but I can´t find it so I run around the whole shopping centre like a blue-arsed fly (woman) and try to find it. For example this denim shorts. It took one and a half year to find them. Meanwhile I tried to wear another ones but in the beginning I found out they were too tight and everybody behind me saw my butt which was quite vulgar. So attempt number 1 failed.

But when I saw these shorts I´m wearing in the pictures, it was love fort the first sight. I found them i peek & cloppenburg which is a shop I don´t normally go to but today it is one of my most favorite shops.

So when woman runs around the shopping centre like crazy it doesn´t mean she doesn´t know what she wants but it means she couldn´t find it ;-)




H&M shirt, Glamorous shorts, Esprit shoes, Zara bag

Žádné komentáře:

Okomentovat