neděle 25. října 2015

Down Jacket


 

Na péřovou bundu ještě asi není dostatečná zima, ale vzhledem k tomu, že mam nějak rozbitou tělesnou termoregulaci (a už nevěřim, že tomu někdy bude jinak) a když je chladno, tak mi zima dokáže být i v botách s kožíškem a teplýma ponožkama na nohou, tak jsem si řekla, že si trochu přitopim a vyndala jsem si bundu už teď. Hrozně obdivuju třeba takový Britky. V Británii jsem byla dvakrát, vždycky v únoru a pokaždý mi byla zima a když jsem koukla na místní holky, tak my byla zima ještě větší. V těch pár stupních nad nulou a vlhku (takže je vám ještě větší chladno), tam chodily v balerínách! naboso! Pamatuju si taky na jednu slečnu, která na sobě měla kraťasový overal a boty na podpatku (předpokládám, že i spodní prádlo) a jinak NIC VÍC. V jakým obchodě si koupily takovýhle tělesný teplo, to opravdu nevim, nerozumim, nepochopim a upřímně jim to závidim J

I think it is not cold enough to wear a down jacket but my body thermoregulation is broken (and I think it is not going to change). In winter I´m cold even when I wear snow boots with  warm socks on my feet. So I decided to get warm a little bit and take the jacket out of my wardrobe. I really admire british girls. I have been to Great Britain twice and I always felt cold and when I looked at the local girls, I felt colder. They were wearing ballerinas barefoot altough there were only few °C and wet weather (so you think it much colder). And I remember a girl wearing a short overal, high heels (I supossed underwear too) and THAT WAS EVERYTHING. In which shop they bought such body temperature ..I don´t know, I don´t understand and I´m green with envy J








Reserved jeans, Only shirt, Vero Moda jacket, 
Puma shoes, Zoot backpack

Žádné komentáře:

Okomentovat