čtvrtek 15. října 2015

Eso Peso


Mám ráda kontrasty. Dokážou změnit vzhled celýho outfitu a dodat mu šťávu. Takže například ke sladkým šatičkám je hezký vzít si něco, co tu jeho přeslazenost rozbije, což můžou být třeba tenisky. Je to v podstatě jako s jídlem. Je mnohem lepší, když se v něm kombinuje několik chutí a vůní.

A právě proto se mi líbí i tahle kombinace elegantního kabátu s teniskama, kšiltovkou a batohem. Nicméně ne každýmu se to může líbit, můj kolega mi například řekl, že čeká, kdy rozevřu kabát a řeknu "Eso Peso", čímž mi chtěl v podstatě říct, že vypadam jako úchyl :-D


I love contrasts. They can change the whole outfit appearance and pep it up. So if you want to wear sweat dress it is really nice to put on something that breaks the sweeteness - for example sneakers. It is the same as food. It is better when you combine more flavors and smells.

And that´s why I like the combination of the elegant coat and the sneakers, the baseball cap and the backpack. However, not everybody likes it, for example my colleague says he expects me to open the coat and say "Eso Peso". So he practicly thinks I´m a psycho :-D





Vagabond sneakers, Mango coat, Zara jeans, H&M baseball
cap, Pieces Ron backpack, Christian Berg polo neck

Žádné komentáře:

Okomentovat