pátek 2. října 2015

The Story of Gustav Klimt


Stala se mi jedna skoro neuvěřitelná věc. Je to už hodně dlouhou dobu, co jsem hledala jakýkoliv vršek s potiskem obrazu Gustava Klimta. Ale vzhledem k tomu, že se mi nepodařilo natrefit na nic, co by se mi líbilo,tak jsem to po nějaké době vzdala.

A proč zrovna Gustav. Před rokem jsem ve vídeňským Belvederu viděla moc pěknou výstavu jeho tvorby a dokonce jsem si domů pořídila autorizované kopie dvou jeho obrazů, a to konkrétně Polibku a Stromu života. A tak jsem si řekla, že by ani Polibek ani Strom nevypadal špatně na kousku oblečení.

Takže zpátky k detektivnímu pátrání. Nedávno jsem objevila jednu stránku, kde prodávají mikiny a trika se všemi možnými nápisy, potisky…prostě skoro se vším, co vás napadne. Tak tu stránku tak rozkliknu a bylo to tam! Gustav Klimt na mikině! Až jsem tomu nemohla uvěřit. Zbytek už jistě znáte. Stránku jsem zase zavřela a šla spát. J


Some time ago a little bit unbelievable thing happend to me. It has been a long time since I was looking for some top printed with Gustav Klimt painting but I could not find anything nice, so I gave it up.

Why Gustav. One year ago I saw an exhibition of his works in Belvedere Palace in Vienna and I even bought two authorized copies of his paintings – The Kiss and The Tree of Life. Then I found out that it could look good on some piece of clothing.

So back to the detective story.  One month ago I discovered a web page, where you can buy T-shirts and sweatshirts with all kind of printings, so I entered the page and it was there! Gustav Klimt on a sweathisrt! I couldn´t almost believe that. You probably know the rest. I closed the webpage and went to bed. :-D


 The two pictures from Vienna.



Vagabond shoes, H&M bowler and jacket, Only trousers, Mr. Gugu & Miss Go sweatshirt, Topshop bag

Žádné komentáře:

Okomentovat